Shopping helg!


nacka forum

Uppe med tuppen var jag idag och jag har redan gått en morgonpromenad! :)
Idag är det jag som bestämmer ;) mamma och jag ska åka till nacka och fixa lite med växling, kanske hittar jag något till mig själv :D Men jag har lagt upp en budget för mig själv nu så jag kan inte shoppa vad jag vill tyvärr..
Sen ska jag plugga massa innan jag ska till jobbet :P och efter jobbet bär det hem till Kölis som fyller år! Där blir det förkrök med en massa och sedan ska vi ut :)
Så så ser min dag ut och den kommer nog att bli mycket bra, hoppas jag i alla fall ;)

Imorgon är jag ledig och då ska jag shoppa hela dagen, då får jag slösa pengar men inte för mycket :)
Det som är viktigast att köpa är:
• Balklänning
• Converse
• Mascara
sen får jag se hur mycket pengar det finns kvar.. hoppas i alla fall på att jag har några hundringar kvar :) så jag kan beställa från H&M :D hihihi shopping, shopping, shopping!

Puss puss! ♥



Maskinen- Kärlek vid sista ögonkastet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0