Obehagligt

Usch, usch, usch :/ Jag tycker alltid att det är så obehagligt när det hänt en olycka vid tunnelbanor eller liknande. Idag när jag, Petra och Sandra åkte hem från Jonte som bor i Solna så fick vi gå till Hötorget och byta tunnelbana p.g.a. en olycka på röda linjen, den delar samma perrong som den gröna och den skulle vi åka med.
När vi väl åkte förbi så såg man hur de hade spolat ner en liten del av perrongen med vatten :/ antagligen spolat bort blod. Jag läste i alla fall nyss på Aftonbladets hemsida om det. Lät nästan som att personen hade blivit puttad eller så kanske personen hade ramlat. Läskigt är det i alla fall :/

Just nu sitter jag i soffan å myserm med familjen :) imorrn blir det jobb från 9-17 sen är det stallet som vanligt :D Nu ska jag tråka vidare framför tvn ;)
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0