Mycket att göra!

Tisdag idag, och jag har varit ledig! Det har varit jätteskönt, men jag känner att jag börjar bli lite dålig tror jag :P Hoppas de bara är något tillfälligt för dagen.
Fick skjutsa ner Petra till jobbet kvart i åtta i morse och sedan var det sängen när jag kom hem! Lyckades somna om, och sen kanske 10.40 ringer en pigg Alex och frågar om vi har samhälle, jag svara nej för det var vad jag önskade ;) somna om lite till och pallrade mig sedan upp!
Mamsen kom hem och lagade lunch till mig och Petra (som jag hämtade kl.12.00), bortskämd man är ibland :) men gott var det! Fick sedan köra vidare Petra till skolan, och medans jag väntade på att hämta henne har jag pluggat och insett att om jag bara är lite duktig till så är jag faktiskt klar med läxorna som jag har! Woooo!

På torsdag är det lön och lördagen är redan fullspeckad med massa SHOPPPPPPPING! Kanske ska gå ut i helgen? Eller kanske spara pengarna! Vi får se ;)

Påminnelse till Elin, Petra och Denise att vi måste ringa Annie imorrn!!! :)

Snart ska vi sätta igång med att laga middag! Är väldigt hungrig så jag ser fram emot middagen, och efter det blir det återigen en trevlig kväll i stallet :)

Puss på er! ♥


Denna ska fyllas i!                          Middag ska lagas!


Och det ska shoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0