Melodifestivalen och annat kul

Idag har jag varit riktigt duktig! Jag har skrivit klart min uppsats och skickat in den :) Den blev 14 sidor totalt! Jag är faktiskt lite impad av mig själv ;) haha! Sen har jag varit och tränat med Carro och Alex var också där och joina.
Imorrn är jag ledig som vanligt, sköönt :) måste antagligen börja plugga på nya saker då, men jag skiter i det! Sen på kvällen ska jag och Petra på genrepet till Melodifestivalen :) Ska bli riktigt kul! Ska tjöta fett mycket med blondinen i kiosken ;) Sen får vi se vad som händer.
Lördagen blir det bio i alla fall :D myyyyyyys!

Natti Natti gott folk! ♥


Bättre bild på min fina tatuering :)


Kommentarer
Postat av: A

FIN!

2010-03-12 @ 10:18:23
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0