jaha

Hej hej!
Idag har det varit en kort dag för mig i skolan :) skönt! Slapp samhällen ;) Men dagen är inte slut för det, ska iväg och jobba senare och Petra ska få pröva på att jobba i delikatessen idag :O spännande! när är det min tur mån tro? :) Själv sitter jag i kassan hela kvällen men kommer säkerligen att gå och titta på hur rolig hon borde se ut i ny mössa å allt ;) Hela helgen kommer tyvärr gå åt till jobb... SUCK! Men jag får väl tänka på hur mycket jag kommer att tjäna den här helgen ;) massa pengar till moi!

Har faktiskt pluggat lite idag, tog de enklaste ämnet, Idrott såklart ;) Men å andra sidan så ligger de jobbiga och väntar.
Jag vet att jag pratar mycket skola här, och jag ska ändra på det! När jag får lön ska ni få höra mitt roliga liv iställt :D

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0