Studenten!

Så nu har jag tagit mig tid till att sitta här :) Har varit en ganska seg dag idag eftersom att jag vakna förkyld :/ usch usch usch! Kom ganska nyligen hem från Friday's och nu vill jag bara dööö, är trött och har ingen ork :/ Men de är så värt de efter gårdagen :D
Gårdagen var helt fantastisk! Skoja inte vilken jävla bra dag vi hade!!!!! M07 jag kommer verkligen sakna er, ni har en plats i hjärtat! Tack för de här 3 åren! ♥
I alla fall så började vi med champangefrukost hos Issa :) jättetrevligt! Sen blev det skåpbil till skolan :) Först samlades vi i ett klassrum för att prata lite och Kim visade en film som hon gjort till oss, jättefin! Sen efter det gick vi till aulan och tråka ^^ sjöng lite å så, freppa sjöng för oss bl.a. Sen fick vi lunch, grymt besviken på den, byt för fan! Sen gick vi till aulan igen och då var det bara 1 timma kvar ungefär :D Efter det fick vi gå till klassrummet igen och då höll Freppa tal för oss, jävla va vi grina allihopa :( Det var ett fint tal. Efter det så var det bara att börja köa för att få springa ut, så jävla taggad man va då! Sen var det dags för vår tur. Vi sprang ut som nummer fyra! väldigt långt fram d.v.s och då var vi ändå 21 klasser!
Sen sjöng vi lite och hälsa på päronen och sen blev de flak :D det roligaste av allt! Efter att all dricka tagit slut trodde man att det skulle bli tråkigt, men de blev de inte :) vi hade lika kul ändå!
När jag väl kom hem sen så väntade alla släktingar å vänner! :D

Jag fick en massa fina saker! En Dolce & Gabbana klocka från Annso m. familj och Carro och Andi, Thomas Sabo armband från Mami och Papi, sololja, nagellack å lite annat plock från Mini å Jenny, Snöarmband från min gudmor och pengar från de övriga :) bl.a. till Rhodos och Thailand! Jättetack för de!!!! ♥

Slutskivan var också jätterolig, men lite tråkigt samtidigt eftersom att man nu insett att man inte kommer träffa alla igen :/ Jag hoppas jag håller kontakten med många :)

Nu ska jag mysa och kolla tv med mami och Petra :)
Puss å hej! ♥


Påväg in till Issa

M07


Åka skåpbil :)

Taggad som fan!

Väl utsprungna

Fina plakaten och bror ^^

Tjejerna

Ombytta och klara för flak!




Nån dum sak skrev fel på mitt plakat ^^ Jag gick i M07 :)

Rena igen efter en blöt flaktur

På slutskivan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0