Tvätta, städa och shoppa :)

Driv inte va jag lider just nu! Mina ben plågar mig som faaaaen! Och det är efter att jag stått upp i 5 timmar på jobbet :o snälla kan du inte vänja dig flicka lilla! Men men, jag tror jag kommer sova riktigt tungt i natt, känns som det i alla fall. Benen kommer i alla fall att göra det. För dom ska ut och hurtta imorrn bitti :) Ner till jobbet och lämna finfina lappar till Aaaalice :)

Så min planering för imorrn!

• Kl.09:00 Upp och hoppa! Ut och gå ner till la work!
• Väl hemma efter en timmas promenix så börjar det eviga tvättandet av kläder... (Lärde Petra lite idag, hon får oxå tvätta lite)
• Städa badrummen och dammsuga huset! (visst är vi duktiga mamma!)
• Fixa med resväskan
• Åka och shoppa med papi i Nacka :) Jag hoppas vi hittar bra kläder åt han och mig och Petrowich.
• Ska också börja stryka kläderna :)

Mycket nu inför resan men det är sååååååå värt det! 3 dagar kvar nu!!! TAGGAD? JAA SOM FAN!

Puss å natti ♥


3 daaaaaaagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0