STUDENTEN IMORRN!

AAAAAAH imorrn smäller det! Känns verkligen inte som att det är dags än :D Men jag fick ändå lite känsla idag på mottagnigarna :) Såå idag har jag fotats, å gruppbilden blev nog super ;) Porträttbilden blev värre :O Sen efter det har vi hämtat Gösta i öringe. Han fick stå kvar där i natt medans vi var på bal :) Sen blev det mottagning dåra :) Och imorrn är det min tur :D hihi! Hoppas att det inte blir regn och att vi kommer ha superkul, men det tror jag inte blir några problem ;)
Klockan halv 8 kommer Alex och hämtar mig och då bär det av till Issan som vi ska ha champangefrukost hos :) Fan va jag kommer grina imorrn :( usch, usch! Halv 10 ska vi va i skolan sen är det slut vid tvååååå! :D

Puss å hej! ♥


Jag och Alex idag innan fotot :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0