Stora bröst?!

Hej alla storbystade tjejer! Detta är ett litet tips från mig om en bra bh-affär! Jag har själv aldrig kunnat använda axelbandslösa bhar pga min byst t.ex. , men så fick jag tipset om Ottilias underverk! Jag gick självklart dit för att se om det fanns något intressant eller om det bara var fullt med "tantbhar" där.... Jag behövde nämligen en bra bh till balen och studenten nu! 
Det är pytteliten butik, men med kunnig personal som verkligen hjälper :O jag fick veta min exakta storlek t.ex. sen så beställde jag faktiskt en axelbandslös bh :) klart man blev skeptiskt när man vet hur de tidigare bharna sett ut på en. Men idag när jag fick min bh och prövade den så måste jag säga att jag nog aldrig varit nöjdar! Såg ju faktiskt riktigt snygg ut i den ;)
Så vill ni ha en bra bh med rätt storlek för dig! Så gå dit :) dom var verkligen trevliga och hjälpsamma där :)

Nackdelen är ju alltid priset tyvärr men jag tycker det var värt det den här gången och jag kommer verkligen att utnyttja min bh den här sommaren :)


Puss hej ♥

Stor bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0