If I could write you a song

Nu har jag definitivt zero kronor på kontot! Och jag som måste köpa en mascara på Arlanda :M åååå de blir tajt med pengar nu asså! För jag kunde ju självklart inte låta bli att shoppa idag :/ buhu på mig! Men jag fick 3 fina toppar istället :D 2 från zara och en tubtopp på gina, inte bästa kvalité men de får duga på Rhoddan :) men de från zara var riktigt najsiga ;) kanske kan fota imorrn och visa upp lite nytt..
Har ni hört den nya feta bra låten på 107,5 då? Om inte lyssna på den här, jag spelar så gärna för er ;)
Ååååh nu är det kväll och fanimej inte långt kvar :) Sitter med biljetterna brevid mig och en massa annat för den delen med ^^ och jag undrar hur det kommer gå med att inte proppa väska så att den blir för tung... önska mig lycka till!

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0