blir en intressant dag imorrn

1 Juni! Idag har alla treor haft vett och etikett dag! Det var väl kul ^^ min klass hade vett å etikett först då fick vi lära oss att vi flickor inte får dricka innan herren brevid oss skålat med oss. Sen dansade vi, och man får inte tacka nej om inte personen i fråga är full eller dum. Sen sjöng vi studetnsånger, mycket vackert ;) Så nu kan alla treor bete sig ordentligt på både student och bal, hehe vi får väl se hur de går :) Fick även veta idag att min klass som endast kommer att bestå av tjejer på balen kommer att få sitta med bygg bara för att man måste sitta varannan tjej och kille! Det blir nog en intressant middag tror jag. 2 ½ timme ska vi sitta där!!!!!! ööööh kommer nog dö lite därimellan...
Har ganska nyligen kommit hem från den myggiga terrängbanan... Dom myggorna måste fått i sig något konstigt för de va inga normala myggor, de va jättemyggor! Och det är fett äckligt!!!! Usch! Snorde in mig med luvan å kepsen på huvudet, hade långbyxor och uppknäppt jacka till näsan. Plus myggspray för hästar! Jag blev inte biten :) men de blev andra ^^
Nu ska jag bara sitta och pyssla lite med min sjal till balen imorrn, ska upp tidigt och hälsa på UM för nya piller! hoppas tanterna är snälla! Sen ska Petra platta Philips hår och sen ska vi hem till Ellen och sen ska vi till Elin för att göra oss riktigt fina :)

Puss å hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0