Blåsväder!

Ja det blev slutskiva igår :) Den var trevlig, tills en tjej nästan spydde på mig och Erika :S Usch! På bussen hem var det en kille som nästan spydde framför Petra och mig också. Det var inte heller så trevligt...
Idag är det bara 8 dagar kvar till paradiset :) Känns så jävla bra att komma iväg dit ner igen! Däremot känns det inte bra att jag ska jobba som en blådåre nästa vecka. Jag jobbar dagen innan vi åker och vi ska åka vid 4 på morgonen och jag slutar jobba halv tio kvällen innan :( Då blir det bums i säng. Så det blir till att packa på fredag!
Hoppas jag blir frisk nu till nästa söndag!

Nu ska Petra och jag springa ner till jobbet i det kalla vädret
Puss hej ♥


De blåser ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0