5 dagar kvar

Den här bloggen kommer inte att vara lika uppdaterad under en liten period nu :) Men ni kan istället läsa om roliga saker på Fyra Brudars blogg :) Där skriver Jag, Emelie, Elin och Petra! Mycket bra! Plus att den ser mycket bättre ut nu också än va den gjorde innan så de borde bli roligare att läsa nu ;) Vi ska uppdatera den så ofta vi kan på Rhodos nu när vi åker dit :D vilket är om 5 dagar! Fy fan va de känns bra! 3 veckor ledighet i ett annat land utan massa jobbig saker! Sköööönt!

Idag ska jag fika med Rhodosgänget ;) jag ska också till syster och va barnvakt :) Sen har jag en hel del saker att fixa :O hoppa jag hinner med det den här veckan! och framförallt, hoppas jag blir frisk!

Nu ska jag gå ner till jobbet och fixa lite ;)
Puss å hej ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0