Shopping idag!

Nu jävlar ska det bildas muskler! Idag har jag spenderat min lön på något som kanske inte jag i vanliga fall skulle lägga mina pengar på! Nämligen ett par hantlar och en yogamatta! Självklart köpte jag inte bara de, utan också en vårig fin tröja från MQ och en fin kofta från HM samt 3 nagellack :) Så nu är mina fingertoppar kladdigt röda för jag kan inte måla mina egna naglar, men jag försökte i alla fall. Jag har dessutom prövat mig på en ny frisyr :O ovanligt... mig ser man oftast bara i håret hängandes ner, men nu piffade jag till det lite ;) 3 timmar i Sickla köpkvarter med Emelie Angerstål kan ge mycket! För kul hade vi eller hur bruden? ;)
Nu sitter jag och väntar på att min tvättmaskin hemma hos bror ska bli klar! :D (vår är urkopplad för tillfället, då vi lägger om golvet inne i tvättstugan)

Snart är det en annan del av köping! See ya! ;)
Puss ♥


bildkvalitén suger, skolans kamera och jag fick typ en trasig... Nagellacken är i alla fall i rött, ljuskonstig rosa och lila :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Angerstååååååååååål

Superduper kul! ;)<3

2010-02-01 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0