öööööööö vilken dålig kväll!

Trevlig tisdag utan fynd! Jo ett som inte passa :( aja 400 kr tillbaka till mig i alla fall! Måste fixa de snart, kommer glömma de annars. Kvällen då? Nja inte som planerad.. saknar min favvofilm, som är borta!!!! Vart fan är filmen?
Problem 2 är att jag måste hitta kläder och skor... Nacka forum på fredag tror jag, nån som vill joina och stå ut med mig? Natten är inte ens värd att nämna. fy fan.
Imorgon kommer dagen att bestå av plugg, plugg och plugg. Känner att min sista dag på jullovet blir dålig :( tur att ridningen börjar nästa vecka! :)
Puss ♥
Nu blir det film i sängen!

Kommentarer
Postat av: A

Jag kan nog joina nacka på fredag!

2010-01-06 @ 10:38:51
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0