Mysdag!

1 januari!!! Woo nytt år, nya tag! Jag känner att de här året kommer att bli ett väldigt bra år :) De här var i alla fall mitt bästa nyår hittills! Kvällen blev mycket lyckad, tack för det tjejer♥

Idag gick jag upp halv elva och sedan satt vi och snackade bara allihopa :) efter det runt 15 så drog vi ner till La fleur och åt :) Hehe! Eftersom att bussen inte gick¨hemmåt på 45 minuter så beslöt vi oss för att gå hem. Det tog 40 minuter ungefär å gå -,- och mina kinder är fortfarande knallröda, dessutom frös mina tår sönder, kanske inte så konstigt eftersom att jag hade mina converse dum som jag är!
Nu sitter vi bara och chillar och kanske väntar in några.. Elin har åkt hem för hon ska jobba imorrn :/ Men resten är kvar :) d.v.s. Emelie och Sandra.
Kollar på Love Actually och såg på The Notebook innan. En riktig mysdag idag :)

Nu ska jag mysa vidare med tjejerna :)
Puss hej ♥



Bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0