Hopp!

Den här veckan har rusat fram känns det som :) jag har fyllt år, tagit körkort, firat med släkt och vänner! etc.
Kanske skulle vara kul och veta vad jag fick i present? Jaaa, klart det skulle :) En present är att jag ska få hoppa fallskärm, sen fick jag en apelsinpress och en typ behållare för kalla och varma drycker från eva solo, woooooo vuxenpoäng där ;) pengar fick jag också och lite smycken och bilsaker, ännu ett poäng! de va typ de :) och körkortet betalt såklart :)
Jag ser verkligen fram emot mittt och petras hopp :D ska bli så himla kul!

I fredags blev det party på stureplan och igår blev det myspys hemma hos Sandra :) skönt och va hemma eftersom att man börjar så tidigt, något ännu skönare är att jag kan ta bilen till jobbet ^^
Så nu ska jag börja röra mig :)
Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0