Cause if one day you wake up and find that you're missing me




Tju! var litet tag sen sist nu :) men men jag har haft annat för mig så de så!
Tänk att terminen ska börja med massa plugg på en gång.. helt otroligt.. Så det är något jag har sysslat med nu i helgen. Sen har jag även träffat Victor :D som kom hem från Nya Zeeland i onsdags! Han gjorde min fredag strålande i alla fall! Var först inne i stan och letade saker. Slutade med att jag fick betala ett linne till Petra i stället, sen åkte jag och jobbade. Trist. Men sen kom Victor och gjorde mig jätteglad :D men sen var fredagen ganska tråkig kollade lite tv sen var fredan slut. Igår körde jag en massa, sen var jag med Victor och co. Det var kul :) jag vann på TP med Lucas :O trodde verkligen inte de! Sandra fyllde också år! Grattis! :) ♥
Idag har jag suttit å pluggat och kört lite till :) måste ju passa på när man är ledig! Och nu sitter jag och pluggar ännu mera. Men jag är snart klar faktiskt :)  skööööönt!
Och vet ni.. på onsdag fyller jag och Petra år! ÄNTLIGEN :D

Nu ska jag plugga vidare, puss på er! ♥


Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0