bara en massa snöööööö


massa hemsk snö!


Är det bara jag som längtar efter att bara få lägga mig i solstolen på en gång när man kommer hem ifrån skolan? Tror knappast de va ;) Fan vissa snövallar är högre än mig där ute :O inge kul! Jag vill ha sommar å massa sol, så man kan springa runt i bara shorts och linne!

Jag som går ut skolan nu måste ju ha lite framtidsplaner! Jag är så trött på skolan just nu så jag kommer vänta minst ett år innan jag börjar plugga igen. Vad ska jag plugga då? jo jag kommer fortsätta på mediaspåret och plugga journalistik. Men vem vet jag kanske byter intressen :P
En så länge så tänker jag bara på den underbara sommaren som kommer om några månader! 3 saker jag ska göra då är: 
- Åka till Rhodos ♥
- Åka till Gotland och Göteborg!
- Jobba förhoppningsvis ^^
 
Ska snart åka iväg och hämta syster min, sen blir det massa jobb!
Puss hej ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0