28 januari

Okeeej, jag ska börja detta inlägg med att klaga!
- Tidig morgon, det kan jag leva med
- Skriva krönika, inte min grej
- Börja en historia lektion med svordomar! Nej så gör man inte, min mentor började lektionen med att svära till en i min klass för att hon ställde en fråga om en viktig uppsats, väx upp för fan!
-
Sen avslutar han sista lektionen med att bråka med mig och Elin, ge mig och elin en anledning till varför vi inte kan ta den konflikt vi vill ha?

Idag ska jag avsluta dagen med att gymma med Emelie och sedan åka och fira min bror som fyller år idag :) Grattis på dig! :)
Nej, nu kan inte dagen bli sämre! Imorrn är jag ledig och då ska jag ta itu med plugg och sen jobba på kvällen :)

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0