Hyllar mamma ♥

Sitter just nu på det bästa stället i hela huset, nämligen min säng! Jag tycker det är skönt att den värsta dagen på veckan är slut. Historieuppsatsen är klar, men jag har ju inte pluggat klart för det tyvärr :/ men en mycket jobbig del är klar, tack och lov! Och jag måste nog tillägga att jag aldrig hade klarat det utan min älskade mamma. Min mamma ställer alltid upp för mig, jag tror inte det är nån gång hon har lämnat mig i sticket. Hon gör alltid sitt bästa och jag är mycket tacksam för att hon alltid finns hos mig :) Så tack mamma än en gång för hjälpen!

Veckan ser ut att bli riktigt bra, imorgon har jag sovmorgon för att min filosofilärare vabbar! Sen är det ridning på kvällen :D På onsdag ska det bakas semlor och dansas afrodans, på torsdag skulle jag vilja vara "sjuk" för då har jag prov. Sen är jag ledig hela helgen och jag ska baka något gott till alla hjärtans dag också, kanske kärleksmums ;) Sen blir det bio på kvällen med sötaste flickorna ♥

Puss å god natt! ♥


Älskade mamma


Den här filmen ska vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0