För att

Helgen har väl varit sisådär tycker jag :P Har ju jobbat vilket aldrig är kul men de e pengar så de e ju bra :) man får tänka på dom. Sen har det iofs varit en extra jobbig helg på jobbet då en kund fick mig att börja grina :O seriöst han fick mig att böla! Han var så jävla hemsk mot mig! Asså jag tror inte folk fattar hur mycket skit en kassörska får ta ibland :/ Alla kunder är inte hemska men många är...

Igår fick jag även hämta Petra i Solna :D vilket var mycket spännande för jag körde fel ^^ kollade inte skyltarna såklart hahah! Hem gick bättre :) Hade skönt sällskap hela vägen i alla fall.
Imorrn är det skola igen uuuusch, men de ska bakas semlor! de kommer säkert att bli bio nån dag ;) på alla hjärtans dag kanske :D och mycket mer! Den här veckan får inte bli dålig :)

Nu blir det inte mycket mer på den här veckan!
Puss hej! ♥


För att vi tjejer har så kul tillsammans!

Efter en dags arbete så har jag lagt märke till en hel del roliga saker på jobbet, säkert saker folk inte tänker på i vanliga fall och detta gäller de anställda så jag kommer inte yttra mig speciellt detaljerat om detta :D Men i alla fall man märker när helt plötsligt folk vill sitta i kassan.. Det absolut tråkigaste stället på hela jobbet enligt mig är kassan :o man blir skitig, man säger hej 7000 ggr osv. Men när de är folk man inte gillar speciellt mycket som man jobbar med vill alla vara i kassan ;) haha om ni inte fattar vad jag menar så behöver ni inte veta heller :D


Kommentarer
Postat av: A

Förstår inte heller varför folk ska vara så taskiga mot kassörskor! Jag tror i alla fall du är superduktig ;);)

2010-02-07 @ 20:28:23
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: elin

Bitter människa som bråkar med dej men nästa vecka ska bli jättebra vi kan ju boka tid då wooo :D :) <3

2010-02-07 @ 22:14:42
URL: http://trebrudars.blogg.se/
Postat av: JAAAG :D

jaa kan man tänka sig :O jag vet hur han ser ut! ska slå han nästa gång. JAAAa de kan vi :DDDDD <3

2010-02-07 @ 22:36:28
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bråkar han med dig igen, ropa på mig så kan vi nog få honom o gråta ska du se ;) Jag vill höra vad som hände sen! Du har big mama varannan lördag nu även ba så du vet =P

2010-02-10 @ 21:56:47
URL: http://malinkolborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0