Tråkiiiiigt

Nu kände jag för att skriva lite här! :) var ju ett tag sen :P
Fredag idag! wooooo! Mitt lov började visserligen igår, eftersom att jag är ledig på fredagar :) har försökt få med mig någon å shoppa lite :P men jag lyckades inte så bra :/ plus att om jag shoppar upp allt idag så har jag ju inget till slutet av månaden! Nej, jag ska spara tills det känns bra å börja shoppa!

Jag har i alla fall bajstråkigt..  men ikväll blir det mysispysis! Eftersom att jag ska ut imorrn :) Och på söndag blir det plugg med mamma och åka och hälsa på bror som fyller år :)
Men titta där! Hittade precis min nya klädroller som jag trodde hade blåst bort ^^ haha den låg under sängen, intressant information eller hur? ;)

Ska övertala David å komma å göra mig sällskap..
Puss! ♥


vill ha en latte nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0