Fågelkvitter!

Sitter lite fundersamt och tittar ut genom köksfönstret :P Vi har så mycket snö på vårt tak precis vid vår ena dörr, och jag börjar bli lite rädd att det snart kommer att glida ner lite fint på vår trappa. Lovar att det kommer hända när jag går där -,- Men jag ska fan inte deppa över det! För det droppar typ överallt och solen skiner för fullt och jag har hört en sån där vårfågel! :D så jag är ganska lycklig! Är det så att våren är påväg mån tro? ;)
lets hope so!


nu sög ju iofs den här bilden, men om ni tittar noga så ser ni en svart kant på taket å sen massa vitt, de vita e snön och de svarta är slutet på taket, syns inte speciellt mycket men de droppar ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: A

Ni borde skotta bort snön. Snön på Dannes tak gjorde så att allt ramla in i huset pga tyngden, så nu har dem hål i taket ^^ Trots att dem la nytt tak för 1 år sen, haha..

2010-02-11 @ 14:03:47
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Denise

snön skulle fallit in för längesen om de hade varit för tungt för vårt tak :) så de e lugnt, mer farligt om de skulle falla ner på någon

Men de låte ju inte så kul med hål i taket ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0