vill man bli fin får man lida pin!

Var på ansiktsbehandling idag, och jag hade höga förväntningar på att allt skulle vara skönt, massa masage å rengöring å grejer. Allt var också helt perfekt tills portömningen kom. Nu kanske ni tror att man gör som när man vaxar fast på näsan.. Men icke, här klämmer vi för fulla muggar! Och fy fan va de gjorde ont, tårarna bara spruta! Fick verkligen bita ihop. Men som tur var det bara värst på näsan, resten var inte så farlig och de gick ganska fort, så de måste ju betyda att jag har ganska fin hud ;) dock är jag ganska röd i hela ansiktet nu, men de va värt de.

Sen nu på kvällen jobba jag lite och så bestämde jag nu vad jag ska baka till jul, typ på torsdag! Jag ska baka lussebullar med mandelmassa, någon slags kokosgodis och så ska jag göra brända mandlar, vilket är väldigt enkelt och kolasnittar ska jag göra också! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0