Några rader om kryssningen

Dags att berätta lite om kryssningen kanske! Det tycker jag i alla fall ;)
Vi åkte iväg ganska fort efter jobbet i onsdags, på vägen till Värtahamnen pratade vi om hur kul det vore om Jimmy och dom skulle åka med. Vilka träffa vi i terminalen? Jo Jimmy och Filip och tre andra killar. Mycket trevligt ;) Väl i kön tyckte Petra att hon såg till Calle Elgholm, mycket riktigt, han överraskade oss duktigt på båten. Självklart träffa vi alla trevliga rhodosmänniskor också :) Och Filip hade vi också kul med! Vi tjejer stod och studera han på dansgolvet, det var riktigt underhållande må ja säga ;)
Mycket spring blev det mellan hytter och dansgolv. Men ingen Kissie såg vi. Fick dansa lite med PP i alla fall haha ;D eller dansa och dansa, han ville dansa, men Emelie tyckte de lät som en dum idé, bra tänkt av henne tror jag ;)
Johan droppa sina skor i vår hytt, dom tog jag på mig och gick runt med sen. Det var lite skönare än klackar. Lakrits blev besviken på att vi inte följde med in i hans hytt runt fem på morgonen, han ville inget annat än att sova. Det lovade han.
Petra och Sandra däcka vid fem tror jag. Jag och Emelie vandra runt till halv sju. Sen fick de va nog. Sov väl till två kanske och försökte gå upp runt tre. Gick inge bra, kom upp vid fyra. Och så var nästan den båtturen slut. Petra var sjösjuk hela resan och klarade inte av att titta ut. När vi väl stod i kön på väg ut från båten så ser vi en man klättra upp från bildäckets trappa. Mannen va grymt full och visste nog inte vart han var. Dessutom hade han på sig en tyrolklänning med förklädet nedanför knäna. Han var "fint" sminkade och hade också knästrumpor. FIIIINT! Han hade nog haft en grym kväll ;)

Kryssningen härliga citat:
"Har du klivit i bajs?" frågade jag Emelie när jag såg att hennes strumpa hade en bajsbrun färg på sig.
"Fan va krulligt hår du har?" sa Jimmy till Filip, till svar fick han "Ska du säga din jävla flint"
"Eller?"
kommer säkert på fler roliga saker sen, Sandra och Emelie kanske kan tillägga? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0