London

Ska berätta lite om vad vi gjorde i London! Eftersom att jag har kommit hem nu och har tid att skriva ;)

Fredag
Anlände, gick och åt en tidig middag, sen blev det en rundtur på stan. Vi fick fördriva tiden lite innan musikalen vi skulle gå på! Nämligen Mamma Mia :D är så glad att mammsen tog den istället för någon annan. Gud så bra den var! Man måste nog se den för att se hur bra den är.

Lördag
Gick upp tidigt eftersom att vi skulle shoppa som tokar idag. Kom hem med ett par kassar och var väldigt nöjd med de :) Fikade, shoppa ännu mer och åt en kanonmiddag! Märkte att vår matbutik nära hotellet hade öppet på vardagar mellan 7-24. Fan va jag aldrig skulle vilja jobba där... Usch!

Söndag
Gick upp lite senare idag. Åt den smarriga frukosten som serverades varje dag! Massa Crossianter! Här blev de ingen smalmat inte ;) fika ännu mer, åkte förbi Notting hill och gick på Madame Tussauds! Fick shoppa lika mycket idag också :) Bra motion fick vi där borta, vi gick över 6 mil totalt på alla dagar. Inte illa va? ;) kan ju tala om att jag hade så sjukt ont i fötterna varje dag :( men de va de värt ;)
Petra och jag åkte dessutom fel den här dagen och sumpade två timmar shopping på att hitta tillbaka till Oxford street, tunnelbanan stod still och alla de bussar vi sett hittills fanns plötsligt inte, inte heller starbucks. De va fan inge kul men vi hitta tillbaka sen i alla fall efter att ha sprungit runt.

Måndag
Shoppade in i de sista nu och fick hem ett par skor, ett par mycket mysiga UGG's :D Jag kommer sova i dom nu. Så myyysiga :)
Planet gick vid 16 så vi fick åka ganska tidigt till flygplatsen. Men där shoppa vi vidare på tax freen. Så bra med shopping blev det ;)


Kommentarer
Postat av: Emellie

Neee .. Ta bort bilderna på mej! :P hehe



PS.

JAG VILL TILLBAKA! (med mer pengar ..) :D

Kraaaaaaamar Emellie

2010-12-15 @ 20:59:58
Postat av: robin hood

hej hej! :)



frågar runt lite, vilken julkalender tycker du har varit bäst genom tiderna? :).. själv tycker jag albert och herbert :)

2010-12-15 @ 21:44:40
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0