Julen 2010

Jag blir bara segare och segare på att skriva här, men nu ska ni få höra om min julafton!
Gick upp runt halv 6 och drog sedan till jobbet! Fick där 8 pall plus 2 vagnar och då var det full rulle med det. Vid 14 fick Petra och jag röra oss mot Ann-Sofie där vi skulle fira jul :)
Vi satte tidspress på oss och var helt klara med dusch, smink och kläder runt 15.10! Lagom till Kalle. Satt iofs och målade naglarna under tiden de pågick. Efter det blev det middag med massa julmat! Och jag har äntligen lärt mig äta sill, den ni! Sen kom tomten, och alla ungarna, speciellt Isabelle, var väldigt uppspelta över det :) Sötisarna!
Många fina klappar fick vi alla :)

Jag fick:
-Filippa K muggarna som jag ska börja samla på!
-Strumpor till mina Hunterstövlar :) rooooosa såklart :D
-En epilator, så nu ska man lida.
-Presentkort på bio
-En receptbok på cupcakes
-Ett fint armband från London
-En parfym från Victoria´s Secret
-En berlock till mitt Thomas Sabo armband ) en liten handväska fick jag!
-Elsas mode och Elsas värld
-Och till sist lite handkrämer och så :)

Blev väldigt nöjd och glad över mina klappar :D trodde inte jag skulle få så mycket, tack så mycket alla!

Sen har jag firat hemma hos Lena och åkte även hem till farmor :)
Och nu är det inte långt kvar till nyår ;) tänk va fort det här året har gått!

Jag ska lägga upp lite bilder från jul senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0