Insnöad

Julfirade lite hos Andreas & Carro igår. Alla var där från Blidénarna också :)
För några dagar sen visade Jocke barnen hur vi i tyresö rullade köttbullar. Nu är det lite svårt att visa men vi rullar dom tydligen under armarna i alla fall, så då fick han visa hur vi gjorde igår. Ibland undrar jag vart han får allt ifrån ^^ Lite senare satt vi å knäckte nötter och då satt jag å drog handen igenom dom. Så uttrycker jag mig lite dumt kanske och säger "Jag tycker om att pilla på nötterna". Givetvis tolkar han inte det på samma sätt som jag menade. Petra och jag dog sen. Har man jobbat hela helgen. Så är man ganska trött efter och då blir allt roligt!
Vi hade det jättemysigt i alla fall :) jag älskar verkligen våra små familjeträffar!

Idag ska jag klippa och färga håret, ÄNTLIGEN! har lidit nu den senaste veckan verkligen. Det ska bli så sköööönt! Sen ska jag vidare in till stan och köpa de sista julklapparna och vara med Elin :D Mysmys!
Ikväll blir det träning med Pejtra!

Tog lite bilder nu på morgonen hur det ser ut utanför vårt hus. Det är gräsligt. Jag lider. Gösta är fast och kommer vara det tills snön försvinner...


grannens fula staket syns knappt






ser ni Gösta där bakom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0