Det nya året kommer

Veckan har gått hyffsat fort måste jag säga, imorrn är det torsdag och efter 18.00 är jag ledig i tre hela dagar ;) UNDERBART! måste jag säga.
Igår var jag på en mycket, mycket trevlig middag hemma hos Elise med sällskap :) Sen sov Emelie kvar hos oss.
Åt lunch ute idag med Linda och Petra, och hade ett träninspass med kundvagnarna som hette duga. Från Ica till Coop. Bra grejer de!
Allt är nu införskaffat till på fredag ;) Och attans va kul de ska bli :D Först en trevlig middag tillsammans med Emelie, Elin, Sandra och Petra :) Sen blir de PARTY!

Undrar bara om det nya året kommer att bli bättre än det här. På vissa fronter hoppas jag verkligen det. Men annars har jag haft ett grymt år ;) Fort gick det också. Tror jag har 3 nyårslöften hitills. Klarar jag att hålla dom mån tro?

Just nu ser jag och Petra på den gröna milen, men snart blir det sängdags :( ska upp tidigt imorrn. Buhu!
Puss haj ♥


Snömonstret va hemma hos oss igår.


Filip med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0