Var de bra så?

Heeeeeeeeeij! Har vart ute och promenerat nu på morgonen, slapp undan regnet tack o lov. Ikväll ska vi på kräftskiva hos Carro och Andreas, hoppas vädret blir bättre tills dess. Innan jag ska dit ska jag sitta i den där fördömda kassan mellan 11-19 -,- är ledig på onsdag i alla fall, gaaaah fett skönt :)

Jag orkar inte med frasen "Var det bra så?" längre! Sa de till och med till Petra när jag skulle lägga på telefonen igår efter att jag frågat om ett pris :S är man trött då eller är man trött? Jävligt trött. Sen var de också en konstig kund som hörde helt fel och svara att han mådde jättebra, "hur mår du?" sa han sen....En annan kund sket i att betala och börja bråka med sin unge om att hon skulle sitta i vagnen när jag var klar med varorna. Så då sa jag de där orden "var de bra så?". Då får jag till svar "VÄÄÄÄÄNTA!!!". Och där satt jag och vänta i 5 minuter, för ungen ville ju inte sitta i vagnen och som grädde på moset gallskrek hon så att man fick hörselskador. Jag älskar verkligen mitt jobb!
Under de veckor jag inte kan jobba nu i framtiden kommer jag att vara lite lycklig i alla fall.

Ska försöka träffa schwester min snart tror jag! Onsdag kanske?

Puss hej ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0