Kasta skyltar sådär bara

Jaaaaa måndag idag, ny vecka, nya saker! Jobbade med charken idag och de gick jättebra :) inga problem alls, förutom att en äldre man kastade en skylt på mig... De gjorde inte ont eller nåt, var bara en papperslapp med plast på men ändå liksom. På skylten stod det "Gula Sara, som Svarta Sara, lika god fast billigare!". När jag läser skylten tänker i alla fall jag att Gula Sara är minst lika god som Svarta Sara men de gjorde inte den äldre mannen och hans fru. Dom hade tolkat skylten som att Gula Sara och Svarta Sara smaka likadant. Så då fick jag mig en utskällning att sådär kan jag inte skriva (jag hade inte ens skrivit skylten) och att dom inte smaka likadant alls. Jag bara nej de gör dom inte men de är inte vad skylten säger heller. Så försökte jag förklara men de gick inte... dom fatta inte ändå :P

Annars har jag tränat idag och gått promenad med Carro, Petra och Ricko! :) Imorrn ska jag måla hos Andi och Carro och sen jobba på kvällen.
Nu ska jag snart sova :)
Såå puss å hej! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lovar att d va stollarna med bearnaise såsen =P

2010-08-11 @ 18:37:03
URL: http://malinkolborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0