Smitarn!

Haha har haft en bra men jobbig dag på jobbet :) började 10.27 istället för 12.00 för Lisa mådde dåligt. Så jobbade lite extra. Men de som gjorde min dag idag var min kollega Andreas som skulle städa pantrummet. Kl.14.00 gick jag på lunch och då kommer Uffe in och frågar om det är städat. Nej svarar Andreas och säger typ att ingen hjälpt honom. Då säger Rebecka glatt "men jag fråga ju om du ville ha hjälp, och då sa du att du inte behövde!" Busted! hahah ^^ Sen vid 16.00 när Petra var på lunch kommer Andreas in och säger till Kölen "Kölen, pantrummet ser ut som fan!" Då svarar Kölen "Va fan står du här och glor för, gör något åt det istället". Och än en gång fick Andreas inte chansen att smita undan :D

I övrigt så har väl dagen gått fort, lär nog somna ganska snart. De e jobbigt att stå upp i 8 timmar :(
Imorrn jobbar jag 11-21.20 kommer bli seegt, men de e pengar! Insåg också nyss att nästa gång jag är ledig är nästa lördag.

Ska träffa Jenny på söndag, något gött att se fram emot i alla fall ;)
Puss å natti! ♥


Long time ago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0