Ridning :)

Onsdagkvällarna kommer nog att bli lika härliga som tisdagkvällarna var förut! Kändes jättebra i den nya gruppen och jag tror att jag, Petra och Elin kommer att trivas bra :) Vi får väl se om Krille blir bättre än vad Martina är på att se skillnad på oss ;D
Jag red i alla fall den nya hästen Acer idag, även kallad Indianhästen av Krille ^^ Petra red Mr. Ramazotti och Elin red Bend It. Acer betedde sig lite som en ponny, lite större än en också, blev lite förvånad över att han va liten. Men välidgt trevlig att rida :) Han var tydligen inte så välutbildad. Men han blir nog väldigt trevlig att jobba med senare framöver.
Imorrn är de jobb från 8 till 16 :P vill inte men får väl tänka på pengarna som kommer sen.

BTW!!!! Har glömt att berätta typ en av de äckligaste sakerna i mitt liv som hände idag! Jag skulle lämna en blomma från kassan ute och så satt en kille där i rullstol. Han handlar ofta hos oss, så jag hälsa å så hälsa han tillbaka. Men inte bara de, han sträckte fram handen också så jag tänkte att han vill skaka hand bara. Men så drog han ner mig och slicka mig vid örat och sa "fiiiiin" :O  Så typ sa jag hastigt, Oups måste jobba nu...! Och sprang iväg... Har aldrig vart med om något sådant! Trodde de va sjukt att kunder kasta skyltar men tydligen finns de knasigare saker som kan hända! Får väl se om nåt lustigt händer imorrn :S

Är trött så ska sussa nu :)
Puss hejs ♥

klickbara bilder!




Är inne i en Goo goo dolls period! Mysmusik! :)

Kommentarer
Postat av: A

Usch vad nasty med slickningen i örat! Haha!

2010-08-12 @ 10:52:02
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var glad för att han inte la huvudet mellan dina tuttar o tog dig på rumpan som tack för att du hjälpte honom plocka lösviktsgodis... näe just d, de va ju jag! Klarar inte honom asså...

2010-08-12 @ 18:27:40
URL: http://malinkolborn.blogg.se/
Postat av: Denise

Hahah jag dör på dig Malin XD

2010-08-12 @ 18:33:43
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0