Söndag

Vaknade av mig själv idag, hade en mardröm om att en man gömde sig i vårt hus å han var på rymmen. Usch usch, blev skiträdd när jag hittade honom, och då vaknade jag :(
Medans mamma och pappa lyxar sliter Petra och jag för fullt. Idag gör jag dock de frivilligt. Så jag får ihop lite mer pengar. Ser bra ut för min del i september :) men de behövs ju dock också, med tanke på vissa saker.
Slutar halv tio idag igen, men som tur är stänger eliten än en gång! Känns bra att jobba med Lina och Kölis :) Tiden går lite fortare då.

Igår fick Nile City rädda kvällen, den lyckades ganska bra med att få upp stämningen :) Laxklippet kommer fortfarande att vara bäst! De tycker nog Adam och Petra också ;)

Puss på er nu ska jag göra mig i ordning för jobbet ♥


När jag skulle till stan och träffa Ämäälie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0