Rönnbär

Skriver lite nu för att jag har tråkigt och tänker som fan på hösten, de suger... Visste ni att rönnbären har kommit fram och blivit röda. Är inte det ett säkert hösttecken?
Ska snart ut på en promenad med Alex :) bra å röra på sig när man är trött. Piggar upp en lite!
Fan va jag ville dö imorse alltså :/ de va fanimej inge kul. Och samma visa kommer det att vara i 4 dagar till, plus att jag jobbar lördag med. Men sen är det party! Någon som ska ut då?

En annan sak som är lite underlig, är i alla fall att en tant blev mördad igår här i trygga Tyresö. De va ju inte alls längesen en man blev mördad. Lite konstigt.

Måste försöka söka lite glädje nu, känner mig inte alls på topp. Gör mig glad någon!




Kommentarer
Postat av: Emellie

Du e världens bästa moster! <3333

Kraaaamar från mig =)

2010-08-30 @ 18:32:52
Postat av: Emellie

Jätte fin blogg också!! Jätte fiiin!! <333

2010-08-30 @ 18:33:48
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Tjena tjejen, :) Allt bra med dig? Nu är det så att jag har dragit igång en tävling på min blogg, där du kan vinna en personlig almanacka. Vill du vara med & tävla? Gå då in här - http:.net//utankontroll.blogg.se/2010/august/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Se det inte som spam, se det mer som ett tips! ;)

2010-08-30 @ 18:36:49
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Rebecka

(Gick ej att kommentera inlägget oven..)



Shopping är aldrig fel!Hehe ;)



Kramar Rebecka

2010-08-31 @ 10:34:14
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0