Pengar, läkare, kräftor

Klaga ju som fan över att jag var så pank igår. Har suttit idag och räknat på ett ungefär vad jag kommer tjäna nu i augusti och nu är jag inte lika ledsen längre. De blir nog en fin septemberlön, som ska sparas! Har ju lovat mig själv att fylla min colaflaska med tior också innan nyår. Måste börja samla på mig tior om jag ska hålla mitt löfte...

Petra fick ju en tandläkartid igår som var idag kl.7.30, skratta lite åt de för de e ju ganska ironiskt att få en sån tidig tid. Jag var hos tandläkarn ganska nyligen och jag trodde att de räckte för mig. Nej, nej icke! Då ber mamma Petra boka en tid åt mig med :O Så nu ska jag också dit fast nästa vecka på onsdag...kl.8.10 fy fan. Sen måste jag boka tid för min jäkla hosta som aldrig vill släppa. Blir mycket läkartider nu ^^

Kräftskiva snart kanske? Vi får la se!
Petra och jag har ialla fall planerat att vi ska fiska kräftor nån gång den här månaden och Baben ska få följa med. Jag vill väldigt gärna se henne sitta uppe en hel natt och leta kräftor och ta i dom framförallt :D
Jag och Petra ska också göra skagenröra :) skitgod skagen, för vi vet ju hur man gör ;) mohaha!

Ska väl hitta på något kul nu innan jobbet!
Puss hej ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0