Nytt!

Ska ju in till stan idag och köpa ridbyxor och jag tror de kommer bli dom som är på bild där nere. Sen skulle jag vilja ha en sån där ridhjälm som är brevid och gärna nya ridstövlar men de får vänta.
Imorrn ska jag jobba och då får jag se om de blir kassa eller delin beror på Petra. Fredag blir de delin tillsammans med Petra, de blir skoj, kunderna blir alltid så förvirrade, å där är vi ju ännu mer lika eftersom att vi har fula mössor på oss. Lördag ska jag sitta kassan hela dagen och på söndag har jag brödet. Blir bra de :) klagar inte på mitt schema för den här veckan! Nästa vecka däremot blir mer speciell då ska jag stå och plocka chark.. inte riktigt min grej kanske men nyttigt att lära sig fler saker i butiken :)
Sover så himla dåligt på nätterna :( drömmer mardrömmar hela tiden. I natt var en gräslig natt...

Ska börja göra mig i ordning nu så ska jag springa ner och köpa bussremsa sen så jag kan åka till stan!
Puss å hej ♥

130wellington


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0