Myspys i regnet

Har suttit och bara tagit de lugnt nu ikväll, jag njöt nästan av vädret utanför. Tycker det är mysigt när de är storm ute och man vet att inne är det bara varmt och skönt. Så jag, Petra och pappa mös till Angel som gick på fyran. Mami drog på konfaläger idag till Kyrkogårdsö som tillhör Åland typ.

Vad mer kan jag säga om dagen, jo de blev irritation på jobbet idag, inget mer att nämna där.
Jag skulle velat grina när jag kom till brödet imorse, men trösta mig med att de va ju faktiskt en nybörjare där, bra för att vara första gången helt enkelt. Ska sätta upp lappar på väggen om hur man gör på helgerna. Så vi slipper kasta 18 fikonbaguetter... (De blir väl bra Malin?, om du nu läser detta)
Annars så hände de inte något speciellt mer än att dagen var überseeeg.

Upptäckte nyss en rolig sak! Tar de kanske en annan dag ^^
Puss hej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är awsome! Dock finns det en lapp men den syns ju jävligt dåligt. Tror nog att jag ska möblera om igen så alla hittar, men du rockar på brödet iallafall ;)

2010-08-11 @ 18:39:45
URL: http://malinkolborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0