Kräftor




Oj oj vilken natt! Fick inte så många kräftor, men vi fick i alla fall :D 12 st :) orkade inte vara ute hela natten heller så vid 3 kanske vi åkte hem. Så koka vi kräftorna också :D haha! Jesper och Oskar kom ut till oss, för vi behövde män. Blev lite roligare också :) Slockna i alla fall på direkten när jag la mig i sängen.

Roligaste händelsen igår var när Jesper fick en spindel på sig. Vi satt då i en stuga och snacka skit. Så helt plötsligt ser jag hur Petras ögon växer medans hon tittar på Jesper. Jesper fattar direkt vinken och börjar studsa som en tjej och viftar med armarna som en höna som inte kan flyga. Spindeln satt då på Jespers axel och var påväg upp i ansiktet :D

Nu har jag och Emelie fixat och donat här hemma, ser riktigt bra ut faktiskt ;) Nu blir mamma glad!
Så nu är det dags för duschen :)
Puss hej ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0