Hästisarna

Ska ta en tur till stallet idag och hälsa på hästisarna :) Ridningen börjar ju snart och vi har inte vart i stallet på hela sommaren :O skäms lite. Ska i alla fall ta en liten promenix runt hagarna och kolla på sötnosarna :)
Idag börjar jag träna regelbundet har jag bestämt. Måste fylla på mitt Friskis-kort så jag kan börja gymma också! Har inga pengar nu för annars hade jag köpt det nu. Måste lägga de jag har kvar på nya ridbyxor!
Vill ha mycket nytt just nu, men nya ridstövlar och hjälm får väl bli när man blir rik. Har inte råd å lägga 3000 på en hjälm just nu... 

Nu ska jag göra mig i ordning :)
Puss å hej ♥


Foto av Isabelle Bodmark


Kommentarer
Postat av: A

Hör av dig nästa gång du tränar, jag följer gärna med! :)

2010-08-01 @ 12:07:45
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Denise

absolut :) men de lär nog dröja ett tag tills petras fot är bättre :/

2010-08-01 @ 12:18:47
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0