Händelser :D

Något som verkligen stör mig när jag sitter i kassan är par som börjar hångla rakt framför näsan på en :S kan man inte vänta eller nåt.. vad mer reta mig idag då? Jo att en gubbe sa åt mig att dra hans kort när vi har kortdragare. Pucko!
Dagens roligare händelser eller mer intressanta var att en man svimma i min kassa :) föll pladask bakåt! De blir lite roligar å jobba när sånt där händer, de låter hemskt men de e sant. Dock var de fan läskigt samtidigt. En annan rolig grej är att när man hälsar på en tant såhär "Hej" så får man alltid till svar "ett paket långa right". Ska sluta säga hej. Men de bästa idag var när Otto 3 år kommer och ska hämta ett rek. brev :D haha! Ottos pappa fick skriva på för de kunde ju inte Otto själv ^^

Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0