Första ridningen för terminen!


Droppar från penseln igår :) blev ett litet hjärta!

Var ju och målade igår hos Andi och Carro, var där i nästan 5 timmar och målade fint åt dom :) Sen åkte jag och jobbade. Så igår stod jag upp hela dagen inprincip. Idag får jag sitta lite mera ;) Sitter i kassan mellan 11-16 å sen ska jag rida på kvällen :D ÄNTLIGEN!
Gick upp tidigt idag för att jag skulle till tandläkaren, de gick jättebra! Inga hål eller så, men min tråd bakom framtänderna som jag måste ha för att jag haft tandställning har börjat lossna, de gjorde den visseligen för mer än ett år sen, men de tyckte inte tandhygenisten om.. Så nu måsta jag dit igen och rätta till den.

Undrar vem jag får rida ikväll? :D ska fota min kuse så får ni se när jag kommer hem sen ;)
Puss å hej på er ♥




Skitstor och bajsäcklig spindel som Andreas fick ta bort!



Måla, måla, måla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0