En dag i taget

Oj oj oj, de e jobbigt att jobba :/ denna gång blir de 8 ggr på raken, så nu är jag inne på min sjätte dag på jobbet.
Igår kom en uppmuntrande lite filur till mig i alla fall :) nämligen storasyster, men hon missa de värsta och det var när hennes gamla fotbollstränare kalla henne för en puma. Harklade mig lite och sa "Min syster?", då var de någon som fick skämmas lite ^^
Var igår också på en trevlig promenix med solstrålen Alexandra :)

Idag ska jag träffa Lina lite sen ska båda vi jobba så vi ses på jobbet också, inte så ovanligt, vi är ju eliten ;) klart dom vill ha oss tillsammans. Längtar till på onsdag kl.19, vet inte om jags kulle klara av ett år utan ridningen. Ska kolla när nästa tävling är, ska anmäla mig på den då :) lär nog bli KM.

Puss hej ♥


Jag och Cosmos på KM för några år sen


Kommentarer
Postat av: elin

Hej kexet, jag har börjat blogga :D

2010-08-24 @ 12:50:53
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0