Dialog mellan morfar och barnbarn



Amanda snart 3 år sitter vid bordet och vänter på mat! Medans pappa lagar maten bär han fram en rhode island flaska till bordet och säger "Du ska väl inte ha "tjaffsmat" Amanda?", Amanda sitter tyst och kollar. Jag frågar då pappa "vad är "tjaffsmat"?". Självklart får jag ett dumt svar tillbaka :P Så frågar jag sen, "Tror du Amanda vet vad "tjaffsmat" är?". Då säger han att han pratat med mig hela tiden, även fast han pratat med Amanda hela den senaste timmen :S knäppis! Sen frågar jag Amanda "Vad är "tjaffsmat" Amanda? Till svar får jag "BORDET!"



Amanda när hon var ca 6 månader


Kommentarer
Postat av: Emellie Eriksson

Haha! vilken gullig bild på Amanda<3

/emellie

2010-08-08 @ 13:53:43
Postat av: lena

Amanda var ca 6 månader gammal

/syrran

2010-08-08 @ 16:07:27
Postat av: Denise

nu är de ändrat ;)

2010-08-08 @ 21:36:09
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0