Varför ska det bli kallt?

Har fikat med Jensanpensan idag :) Jenny alltså! Satt på coffee och diskuterade studentskivor och annat som händer här i livet.
Efter det tog Petra och jag 823an hem som åkte fel.. Den åkte mot centrum och fick vända vid masten och sen i Älta. Men vi kom i alla fall hem tillslut som tur var. Sen blev det middag :) och senare en promenix.

Idag har det varit lite vamt och sen svinkallt! Jag vill verkligen inte ta på mig en dunväst i septemeber! Det känns bara så fel... Medans vi väntade på Jenny spanade jag och Petra in mysiga kläder på MQ och HM. ÅÅÅÅÅH vill ha löööön nu! Längtar tills jag får shoppa :D

Sitter vid den dumma datorn idag så jag orkar inte skriva mer och jag har inga bilder här heller tyvärr...
Ni får ha det bäst!

Puss & hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0