I gotta feeling

Torsdag = snart är den här veckan slut! 
Veckan har inte varit så himla eländig ändå tycker jag. Och jag har faktiskt gjort klart en till läxa! Har bestämt mig att jag ska plugga på nu och göra klart allt i tid, så jag slipper känna mig stressad. Jag börjar lite bra i alla fall.

Och om det är någon som vet något extra roligt på fredag, till exempel fest någonstans. Så är jag lite sugen på att höra mer om den ;) På lördag blir det en extra god frukost! Får väl se vad det blir, *MUMS* i förväg!

Hade skolfoto idag, men bara porträtt.. Hade inte behövt vara med men mamma vill ju ha ett foto. Kan ju bara säga att jag ser skitsur ut typ -,- luggen pajja allt. Men det blir ju ett foto till mamma i alla fall. Efter skolan satt jag och vänta på syster min i en timma sen gick vi hem tillsammans. Hon är nu på jobbet så det är lite tråkigt hemma faktiskt. Sen är vi lite oroliga över hur det kommer bli med våra skivor :S vi får ju inte ha dom samtidigt :P vore inge kul alls!
Rätt så illa att man ska behöva boka allt typ ett år innan man ska ha allt :S inte så mycket att göra åt! Vill man ha det bästa så :)

Idag nämnde Elin att det kändes bra att gå i trean, och det gör det verkligen! Känns att det snart är över, men vad ska man göra sen då? Just nu får det vänta, jag ska njuta av att gå mitt sista år på TG  nu bara ;)

Klockan är 18 och Petra stänger så jag har gått om tid på mig att göra absolut ingenting!
Puss & hej! ♥


I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0