Tisdagarna slutar alltid bra :)

Min härliga klass har nog hittat ett bra ställe att ha vår studentskiva på :) Ett snack med klassen och sen ska de bokas! Fattar inte hur man kan längta så mycket :) Känns otroligt bra att det är sista året nu!

Har bestämt mig för att försöka jobba en hel del nu sista året. Kanske till och med skaffa ett till jobb! :O Känner mig überfattig som ska leva på 100 kr resten av månaden :(
Ska köpa friskis kort på onsdag! Då blir man ännu mer fattig :( för då måste jag låna pengar...

Idag börjar jag 15.15, en ganska värdelös dag. Ska ut och jogga med Petra efter skolan och sen har vi teori i stallet sen.
Är lite sur på ågesta just nu! Dom har ökat tävlingsavgiften till 100 kr nu! Att vara med kostade 60 kr förut. Det var ett rimligt pris tycker jag för en klubbtävling. Men att dra till med 100 kr för knappt en halvtimmas ritt är det inte värt. Det kommer nog inte bli lika mycket tävlande för Petra och mig i år :/ tråkigt! För det är bland de roligaste som finns!

Ska faktiskt försöka plugga lite nu, antingen teori eller psykologi och samhäll. Tror jag börjar med psykologin så är den klar!


Några utav de tävlingar jag varit med i :)
Bild 1. Dilba och jag i km-kval, 2. 1a plats på Armani i Km-Dressyr, 3. Cindy och jag har precis gjort en kanonritt i km-hoppning, 4. Cindy och jag värmer upp på Km-fälttävlan, 5. Ska in på dressyrbanan, 6. Cindy och jag på terrängträning, 7. samma träning, 8. Km-Fälttävlan terräng -09, 9. Km-Fälttävlan på Montana -08



Finns nog ingen härligare känsla! ♥


Kommentarer
Postat av: isabelle b

ponny kostar ju 80kr, och häst kostar 100kr.

2009-09-13 @ 13:24:37
Postat av: denise

fortfarande för dyrt tycker jag ^^

2009-09-13 @ 14:21:44
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0