Tråkig helg!

Har inte varit så aktiv på de senaste dagarna, inge bra, kanske e dags att skriva av sig lite :)
Jag har helt och hållet varit död den här helgen :P man blir trött av att jobba :/ Men jag har haft det mysigt också med Elin och Petra :) igår mös vi och skrattade till Kjell!

Jag jobbar ju varannan helg, vilket betyder att de helger som jag jobbar gör jag inte så mycket :P alltså har jag inte mycket att skriva om heller :P Men nästa helg hoppas jag att jag kommer ifrån huset, har suttit inne allt för många kvällar nu. Börjar bli lite pinsamt :S

Nästa helg ska vi alla fall på middag hos Samah som fyller 18! Petra och jag får rulla vidare efter det tror jag ;) något måste vi göra, kan inte sitta hemma bara!

Nu ska jag faktistk vara duktig och plugga lite :) så jag slipper sitta med allt senare! :D

Vuxenpoäng på Elin, Petra och mig förresten! :D Vi har börjat planera inredning och dessutom köpt en kokbok, eller vi ska köpa fler. Den första blev "Ljuvliga Smoothies", kanske inte kan kalla de kokbok men ändå :D
Läs vår blogg vet ja! Trebrudars.blogg.se

Puss & hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0