Så var det söndag igen

Tänk att helgen går så fort :/ och nästa helg är det bara jobb som gäller! Men den här helgen har varit bra i alla fall :)
I fredags blev de ju promenix på stan och myspys med Elin! På lördagen var vi med Sandra, Robin och Micke. Sen kollade jag och Sandra på film till 3, Petra gick och la sig 1. Vaknade vid 11 idag kanske. Brorsan ville ha hjälp med att rensa lite hemma :) så jag och Sandra drog dit och hjälpte till! Han ska nämligen flytta och han hade visning idag :) Vi fick donken som tack, haha! Min bror är så snäll :D

Resten av dagen har jag och Sandra bara luffat! Petra är på jobbet. Och nu har jag kommit hem från en tur med pappsen, vi har övningskört :) Gick galant!
Nu ska jag sätta igång med plugget tänkte jag! Så don't disturb ;)

Sen ikväll blir det en låååååång promenad och sen smoothie :D
Puss & hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0